sâmbătă, 3 mai 2008

Bun venit pe Info-Bacalaureat 2008

Salut. Ma cheama Bogdan.Am 19 ani si am facut blog-ul asta in timpul meu liber, din lipsa de ocupatie. Peste 30 de minute ies sa ma plimb cu prietenii si nu mai am ce sa mai completez pe blog.

Am facut acest blog in ideea de a va ajuta sa gasiti mai usor toate resursele de care aveti/avem nevoie pentru oroarea care urmeaza : BAC-ul 2008. Da stiu...Nush ce-o sa ma fac la bac, la mate abia m-am apucat de lucru(n-am facut nici 30 de variante), la romana n-am facut nimic doar am mai citit cate ceva dar norocul meu k le am cu aberatul in scris(sper sa scot un 8-9). La informatica le am dar sunt neatent siii..naiba stie. La engleza ma pricep si n-am temeri.

Urmeaza apoi(daca) facultatea. Daaa..naspa cu plimbatul, mai ales k nu-s din Bucuresti. Dar makar sa ajung acolo si e bine. O sa-mi depun dosarul la Universitate Bucuresti, la Administrarea Afacerilor...pff visul meu...si dau test grila la economie la SNSPA Administratie Publica. Stiu k n-am medii de stat si stiu sigur k o sa intru la taxa si sper sa pot sa le fac pe ambele. Taxa?? Noroc cu parintii..

Ideea ar fi nu daca imi suporta buzunarul facultatile, ci dak o sa pot eu sa duc una la fara frecventa si una la zi...Dar se inrudesc perfect si sper sa n-am probleme...Pfff..OK recunosc, sunt lenes, n-am chef, nu vreau si o sa ma duc dak ma tine..Daca nu...mi se rupe.


Dar destul despre mine..stiu..sant tare, chipes, bogat, poet, smecher, frumos, destept si lista ar putea continua. Dar sa va zic despre blog :

Am adunat toate resursele de la toate sursele posibile, care merg si care merita atentia noastra nu pentru vreo demonstratie de viteza sau cunostinte, ci pentru k una la mana si eu aveam nevoie sa nu mai stau sa intru prin mii de pagini pe Google sau sa dau cinci mii de bookmark-uri ci sa intru undeva unde sa nu mai bramburesc. Subiecte originale, subiectele finale unite, rezolvari cat mai multe, calendarul bacalaureatului, niste sfaturi de la niste oameni cu experienta in domeniu etc.

Apropos, raspundeti si voi la sondajele din stanga, dati click pe ad-uri, dati bookmark la pagina(pe imaginea din stanga-sus unde scrie "Bookmark" si din meniu "Favorites" sau ce vreti voi dak o mai ardeti si pe alte platforme), lasati cat mai multe commenturi(nu sunt moderate), uita'ti-va la preview'uri de filme, cumparati deci..have fun.



Sper sa va placa si sa va foloseasca..BAFTA !!

2 comentarii:

Anonim spunea...

heheeeee ... uite cine are blog maah.
asta inseamna ca trebuie sa-mi fac si eu unu, sa vedem ce informaii ai pentru noi

LexaYo spunea...

mda...buna ideea ta...si e bine vrei sa`i ajuti si p ceilalti...but..nu pot intra sa vad rezolvarile p care le ai postate!!!!!care`i treaba???le`ai pus doar sa ne intarati putin???ma rog...sper k e ceva de blogg`ul tau...bye`bye...